poniedziałek, 23 maja 2011

Powitanie:)

Rzeczywiście najtrudniej zacząć i najtrudniej opowiedzieć o sobie. Wolałabym żeby mówiły za mnie ubrania, które robię:) Szyje nałogowo od 3 lat. Niewinne z początku hobby przerodziło się w pasję. To jedyna czynność która całkowicie mnie pochłania i angażuje. Robiąc ciuchy nie czuję zmęczenia czy znużenia-wysz(ż)ywam się. To również jedyna czynność, w trakcie której znajduje w sobie cierpliwość i chęć dążenia do doskonałości. Jestem szczęśliwa, że udało mi się znaleźć, to co lubię robić i w czym pragnę się nieustannie rozwijać. Poprzez ten blog chciałabym prezentować swoje prace (nie chce już szyć tylko do szafy (swojej lub koleżanek:)

6 komentarzy:

  1. Kochana ale tam u Ciebie ciemno w pracowni! Popsujesz sobie wzrok :P

    OdpowiedzUsuń
  2. mąż spał-nie chciałam go budzić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog zapowiada się bardzo ciekawie! :) Dużo zapału do tworzenia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje urkye-mam nadzieję ze blog bedzie sie rozwijał i nie zawiodę:)!

    OdpowiedzUsuń