sobota, 17 marca 2012

Skórzana spódnica po raz trzeci...nie ostatni!

W mojej sklepo-pracowni najlepiej sprzedają się dwie tkaniny: jedna klasyczna, czarna jak noc, z której szyję tak zwane przeze mnie "pogrzebówki" czyli proste czarne spódnice na pasku z rozporkiem. Druga, co do popularności tkanina jest również czarna, ale nietypowa, bo imituje skórę. Spódnica, którą chciałabym Wam dzisiaj pokazać, to już trzecia jaką z niej uszyłam, a w planach są jeszcze dwie no i zamówienie na kurtkę do kompletu z tym właśnie prezentowanym egzemplarzem. Pierwszy raz robiłam takie modelowanie i okazało się to bardzo łatwe - w następnym poście będzie tutorial jak z formy podstadwowej spódnicy zrobić sobie właśnie taką w kliny-sami zobaczycie, że to bułka z masłem:)

Manekin ma mniejszy obwód  w talii i w biodrach-na właścicelce zaczyna się na linii talii

  Każdy klin i karczek podkreśliłam podwójnym stebnowaniem


 Suwak oczywiście metalowy:)


9 komentarzy:

  1. Super spódnica, tkanina świetna, nie dziwię się że tyle zamówień. Pozdrawiam:]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wykończona spódnica, materiał też ładny, na takich imitacjach chyba nie jest łatwo szyć, choćby dlatego, że każde prucie zostawi ślad,co?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Widać, że interes się kręci:) Życzę powodzenia:) A spódnica jak zwykle: świetna i profesjonalnie wykonana:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznac, ze ostatnio naprawde mało pruję - po pruciowym przełomie kiedy to zbyt pewna siebie pozszywałam całą (razem z suwakiem) sukienkę do I miary a potem musiałam wszystko rozpruwać - teraz przezornie najpierw wszystko fastryguję, potem podczas miary zaznaczam sobi szpilkami czy cos tam zwezic, ile podłoż itp no i wtedy dopiero zszywam. Tkanina jest dzieki temu mniej narażona na ewentualne uszkodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna spódnica, prosty krój i pełna elegancja, żebym jeszcze ja tak umiała , podziwiam i po cichu zazdroszczę, serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka prosta spódnica z eko-skóry to mi się marzy ale u nas eko skóra tylko z połyskiem więc albo upoluję coś w lumpeksie i przerobię albo w końcu trafię na właściwy materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna spódnica... trzymam kciuki aby interes rozkwitał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna spódnica!! ŻYCZYMY MASY ZAMÓWIEŃ!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo udana spódnica, a imitacja skóry wygląda jak prawdziwa skóra i wtym pewnie tkwi caly jej urok :-)

    OdpowiedzUsuń