środa, 19 października 2011

Pięknie poplątana biżuteria w sieci

Patrzcie, patrzcie co mam!:) Tydzień temu zachwycona elfią bransoletką autorstwa Danthienne zamówiłam u niej zestaw (kolczyki+zawieszkę) w podobnym stylu. Efekt końcowy przerósł moje oczekiwania - to chyba najładniejsze błyskotki jakie udało mi się do tej pory zgromadzić. Naprawdę gorąco polecam!
Jeśli natomiast chodzi o o moje szyciowe poczynania to już bardzo bardzo niedługo pokażę Wam czarną sukienkę z białym kołnierzykiem z najnowszej Burdy inspirowaną stylem Coco Chanel. Podczas szycia przypomniała mi się scena z najnowszego filmu poświęconego Coco, kiedy tworzy ona właśnie taką sukienkę dla swojej koleżanki - aktorki. Ta z początku nie jest zadowolona - Coco jednak upiera się, że taki mundurek sieroty wbrew pozorom jest zmysłowy i miała rację: aktorka tego wieczoru nie mogła opędzić się od adoratorów

3 komentarze:

  1. Śliczna bizu :) Nie mój styl ale naprawde podoba mi się :) No i jestem ciekawa tej sukienki. Sama mam na nią chrapkę ale nie mam jeszcze odpowiedniego materiału :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne :) Szkoda tylko, że zdjęcie jest na fioletowym tle, bo sądzę, że na jakimś bardziej neutralnym widać by było lepiej piękny kolor(!!!) tych kuleczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi miło, że tak się podobają :)

    OdpowiedzUsuń