piątek, 15 lipca 2011

Metki przyszły:)


Zaprojektowane przez moją siostrę Kasię, zamówione na allegro - przyszły wreszcie dzisiaj moje metki:) Niestety czarne - wolałabym na fioletowym tle, ale cóż nie dało się inaczej (póki co). Są już metki, są ciuchy, są chętni do ich noszenia - ruszam zatem z szyciem! W poniedziałek pokażę Wam  lnianą, granatową spódnicę zapinaną na guziki, którą będę dzisiaj szyć dla koleżanki.

A tymczasem...miłego,  a przede wszystkim suchego weekendu:)!

p.s. oprócz metek przyszła też dzisiaj zamówiona przeze mnie termoprasa znana również jako prasowalnica - mam nadzieję, że dzięki niej podklejanie cienkich tkanin stanie się łatwiejsze.

9 komentarzy:

  1. Od dawna "chodzą" za mną wszywki. Na allegro znalazłam ciekawą ofertę i dla przyjemności noszenia swoich ubrań ze swoją metką - zamówię je ;) Może kiedyś będzie z tego działalność gospodarcza. Kto wie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz prześliczne logo - takie proste i fajnie nawiązujące do szycia:) Baaardzo mi się podoba:)

    Ps. Mam też takie metki i niestety spierają się:( Jednak trwałe są tylko wyszywane:/ Niestety są też o wiele droższe:/

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze to mnie zasmuciłaś tą spieralnością. Ja póki co prałam jakąś kieckę dwa razy i niby nic, ale pewnie przy dłuższym uzytkowaniu tak się może dziać. No cóż z czasem może zainwestuję w lepsze. Logo zaprojektowała dla mnie moja siostra. Poprosiłam ją o wykorzystanie motywu spirali, bo jakoś go lubię - i Ty chyba też:)Jest taki film saury o goi i tam on tak pięknie kreśli palcem spiralę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie mi się marzą własne metki, tylko jakoś nigdy się nie odważyłam na pogłębianie tego pragnienia, może ze strachu przed wydatkiem na nie ... takie metki to kosztowna sprawa ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamawiałam moje na allegro dośc tanio chyba bo prawie 100 szt za niecałe 20zł. Białe są jeszcze tańsze. Podaję Ci linka: http://allegro.pl/tanio-satyna-czarne-metki-wszywki-druk-expreso-fv-i1760172801.html
    Jestem na razie zadowolona, ale urkye ma takie i mówi, że się spierają:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jak patrzę na satynowe metki w mojej szafie, to widzę zależność ich spierania od częstotliwości i temperatury prania. Napisy na czarnych satynowych metkach od majtek czy staników się spierają, a na rzeczach, które rzadziej lądują w pralce, nie.

    Dlatego zdecyduję się na zakup, ale chyba białych, bo wydają się trwalsze.

    Te Twoje są naprawdę śliczne i mam nadzieję, że długo wytrzymają.

    Pozdrawiam!
    sancewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To pocieszyłaś mnie z tymi metkami - dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja mam pytanie jakiego koloru jest nadruk na twojej metce: biały czy srebrny?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nadruk jest w kolorze białym - pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń